Tuesday, October 10, 2006

Terima Kasih Ustaz Ismail Mustari =)

Date: Mon, 9 Oct 2006 07:45:06 +0800 (MYT)
From:"Mohd Ismail Mustari PPIPS Mohd Ismail Mustari PPIPS"
To:"noridzwan ezdwan"
Subject: Buat Adik Izwan

Assalamualaikum.

Apa khabar dibulan ramadhan mubarak ini. Ustaz doa'kan izwan akan terus dapat menyempurnakan tanggungjawab puasa dengan cara yang terbaik. Terlalu sukar ustaz untuk menjelaskan secara teperinci kerana masih banyak perkara yang perlu kita bincangkan sebelum ustaz memberikan jawapan yang terbaik sebagai tindakkan untuk membantu masalah izwan.

Ustaz rasa izwan perlu menghubungi ustaz di talian taliphone 07-5537504 atau HP: 019-7435108 dengan kadar segera.

Sekian terima kasih.

----------------------------------------------------------------------------

Date: Mon, 9 Oct 2006 13:32:08 +0800 (MYT)
From:"Mohd Ismail Mustari PPIPS Mohd Ismail Mustari PPIPS"
To:"noridzwan ezdwan"
Subject: Salam dari Ustaz
Assalamualaikum

Ustaz benar-benar ingin berkongsi masalah dengan edzwan. Edzwan bagi no phone pada ustaz, Ustaz akan call edzwan.

Sekian Wassalam.
---------------------------------------------------------------------------------------

Pada jam 5.04 petang setelah menghantar dokumen perakaunan ke perpustakaan... telefon aku bervibrate... dan aku lihat nama ustaz ismail mustari terpapar di skrin telefon aku, aku berdebar.. gelabah pun ada.. dengan penuh keyakinan aku menjawab telefon itu...dan aku sebenarnya segan hendak berbual dengan nya... perbualan yang panjang, ustaz menyentuh apa yang aku ceritakan sedikit di dalam email dan meminta aku menjelaskan selanjutnya supaya dia dapat memahami apa yang aku alami, alhamdulillah... dia memberi aku cadangan, nasihat yang bermanfaat dan juga cara yang memungkinkan untuk aku menghadapi masalah yang membelenggu jiwa aku.. terima kasih ustaz... setelah berdoa kepada Allah, aku mencari sebab atau dinamakan asbab yang berkaitan sebagai satu usaha untuk menyelesaikan masalah aku..
apapun ketentuannya, Allah lebih mengetahui..

No comments: