Sunday, September 10, 2006

Allah sayang setiap hambanya -bersyukurlah-

hari ini aku ceria sedikit... terima kasih Ya Allah, walaupun aku sedar aku banyak dan tak lepas dari dosa ... dan juga kemaksiatan yag terhidang didunia ini.. kadangkala lalai, alpa dan leka dalam menurut perintahmu.. engkau tetap tidak melupakan hambamu ini..

Perjalanan hidup aku masih jauh, namun maut bila2 masa bakal menjemputku. Aku tak tak kan tahu bila nyawa ku akan tercabut dari badan, namun aku harap aku dapat mati dalam iman..supaya aku tidak menyesal untuk menghadapmu, tanamkan lah dihatiku rasa benci kepada kemaksiatan Ya Allah.. kepada dosa Ya Allah. Jadikanlah aku tergolong dalam golongan orang-orang yang sedar akan kesilapan aku dan sentiasa bertaubat dan berusaha untuk bertahan dari godaan syaitan musuh yang nyata dan juga pujukan nafsu jahat yang boleh merosakkan aku.

No comments: