Sunday, September 03, 2006

selamat malam dunia

assalammualaikum diriku,ibu dan ayahku,keluargaku,sahabat2ku dan insan2 tersayang.. selamat malam juga dunia... =) di malam ini aku melabuhkan hati di blog ini, Ya Allah... telah banyak aku lepaskan masa, aku hidup dengan tanpa ada rasa bersyukur dan menikmati hidup dalam sia-sia.
Andai ada rahmatmu Ya Allah... andai benar hasratku, rahmatilah aku dengan kasih sayangmu..hijrahkan lah aku dari sejarah-sejarah dan kenangan pahit... seperti kata sahabat,kita tidak boleh terus hidup dengan kenangan.. tetapi sebaiknya kenangan yang indah kita bawa bersama untuk meneruskan hidup dan kenangan yang pahit dijadikan iktibar sebagai pengajaran untuk lebih berhati-hati di dalam perjuangan menuju Allah.. di malam ini aku berkata-kata... berkata-kata dengan hatiku..

rasailah dengan hati... mesej berlagu alunan 'sepi sang pencinta menghayati ertinya rindu'

Salam sayang untuk semua :)

No comments: