Tuesday, August 22, 2006

balik dari kampung

Alhamdulillah aku selamat pulang dari kampung... esok exam, nantilah aku menulis ya kalau panjang umur..(adik sihat kan?? mudah-mudahan)

8.42am 22.8.2006 menggemparkan, digemparkan, tergempar.. aku pernah melakukannya.. underground lah tapi... :) apapun.. masa tu buta :) ..semalam aku dapat sms.. kira gempar gak la.. tapi macam tak percaya pun ada, tapi... aku percaya insyaAllah insan tu kira peratusan apa yang dia khabarkan aku percaya la... tapi, kalau dia nak tipu pun apa motif .. takde la motif.. emm..menutup keaiban saudara itu lebih baik, apapun aku dah tau...
dunia-dunia ujian pada manusia kalau tak betul2 ... tewas..
aku camne plak? adakah akan terus tertewas? tak boleh la macam tu, even kalo dapat menghadapi ujian dan godaan syaitan takleh nak bangga.. yes, aku berjaya apa semua la..sebab mcm riak lak.. pernah aku rasa mcm berjaya hadapi... tapi kira ok la.. bertahan dalam ujian.. kena rempuh sket tak beringat, tumbang balik.. tapi insyaAllah Allah masih sayang aku... Ya Allah terima kasih, tolong jaga adik juga ya Ya Allah... rindu gurau senda dia... yummyy :p

6.54 ptg 23.8.2006 adik off ym jam 6.52 petang dengan nick lama, adik on ym dengan nick baru jam 6.54 petang. Lepas adik off nick lama, aku invisible... adik on dengan webcam.. mungkin adik dah beli webcam ... aku tak nak ganggu adik... sebab aku takkan tahu jika emosi dia terganggu...jika aku tak diberitahu. aku taknak susahkan adik... taknak buat adik celaru... apapun, aku tetap ingat adik... adik cukup istimewa... doa abang untuk adik selalu insyaAllah...

dah dekat 2 bulan... adik takde.. =), aku akui aku sepi.. sepi tanpa gurau senda adik, aku cuba hidup tanpa adik... mula2 ok, tapi kalau dah macam lama sket... aku kadang2 tak leh kawal diri aku... tapi insyaAllah aku leh recover diri aku balik... aku cuba bertahan, ya aku akan bertahan... selama mana aku mampu dan aku akan terus memberi seadanya yang aku mampu besederhana dalam perjuangan... di dalam kehidupan aku... walaupun aku tak nampak adik, aku tak tau samada adik masih peduli atau tidak pada aku... selagi aku ada nyawa insyaAllah aku tunggu persahabatan kembali dengan adik... arini aku sedih... sebab aku nak tengok agaknye bila tarikh mula aku lukakan hati adik... tapi aku tewas .. sedih... emmmm.
ramai orang suka adik, adik baik... abang je yang ... ada,4 di sana... satu disitu, satu lagi disitu, dan yang pernah disitu ada 1... campur aku disini.. =). semoga adik sihat dan iman pun sihat sentiasa... amiiin

dalam jam 7.16 ptg 23.8.2006 ada 2 hamba Allah di alam maya, emm.. siapakah geranganya.. aku dan???

No comments: