Saturday, August 26, 2006

single but available


mmm.. kalaulah Allah beri aku peluang untuk membahagiakannya satu hari nanti... alangkah bahagianya hidup aku... adakah pintu hatinya akan terbuka untuk ukhwah kembali denganku??
apapun aku hanya mampu mendekatinya dalam kelajuan mungkin 40km/j @ 60km/j dan kalau aku rasa hari2 penting.. maybe dalam 80km/j tapi aku tak boleh nak mendekatinya dengan 110km/j sebab bila teraccident.. aku takut melukakannya lagi.... aku taknak melukakan dia lagi... bila mana aku melukakan dia.. aku sendiri akan cedera parah... aku akan survive menjalani hidup aku tanpa aku dapat share kegembiraan dengan dia.. takpe.. aku beri dia masa.. dia yang membahagiakan... tadi aku baring2 bila aku baca single but available.. aku rasa macam luruh sket jiwa aku.. so aku baring atas lantai tikar maslino.. klik winamp,playlist lagu2 islam.. sekali 1st lagu RINDU dari hijjaz... emmm... macam tau2 aje...

No comments: