Sunday, July 23, 2006

Ampunkan aku Ya Allah....

Assalammualaikum alam...seluruh umat manusia...muslimin dan muslimat....

aku disini....aku masih bernafas..aku jua tak pandai berkata-kata atau berfalsafah ataupun menyampaikan kata-kata yang berhikmah... cuma.. aku seorang hamba... yang ingin meminta keampunan darimu Ya Allah.... aku, ya..aku berharap sekiranya aku telah kau berikan petunjuk Ya Allah.. janganlah kau pesongkan aku dari itu Ya Allah... itu jua yang ku pinta... Ya Allah untuk insan2 yang aku sayangi....berilah petunjuk hidayahmu yang sebenarnya.. Aku sedar, aku akan menjadi sorang yang beruntung sekiranya aku menjadi seseorang yang seolah terasing mengamalkan sunnah dan amalan cara hidup islam dia zaman yang bila2 masa akan kau hancurkan ini Ya Allah...

Ya Allah.. kau kuatkan lah aku di dalam menjalani kehidupanku yang kurasakan sepi,sunyi. Mereka semua insan berdekatan denganku.. meeka semua tidak perlu tahu jiwaku ini... AKu hanya perlu merintih dan perlu merintih kepadamu Ya Allah sekiranya ku rasakan dosa menghampiriku.. aku perlu banyak2 berzikir.. sekiranya ku rasakan ujian menempuh jiwaku... aku jua hanya perlu memohon belasmu untuk menguatkan jiwaku...

AKu tidak pinta ia datang Ya Allah, tapi.. aku redha.. aku redha atas ujian mu sekiranya ini adalah kifarah ataupun jua ujian darimu atas dosa2 yang telah aku lakukan... ke atas jiwa-jiwa yang suci...

Ampunkan aku Ya Allah... kemaafan jua kupinta dari insan istimewa insyaAllah...

*6.35 pm tambah shoutbox pada blog lama..adakah ia akan efek pada posting ya?masih dalam percubaan ..sebab perubahan yang drastik pada blog lama dahulu betul2 membawa masalah.. harap2 perubahan ini tiada masalah.. insyaAllah

No comments: