Friday, July 07, 2006

Ubahsuai template blog

Nak tengok aje ada perubahan tak.. dan samada boleh posting... hanya percubaan....nampaknya... takpelah yang penting.. isi yang bermakna lebih bernilai kan? daripada luaran yang nampak menarik??cuba ubah nampaknya masalah lama bakal mengganggu balik... tak boleh update post... macam ni pun dah ok kan??

Hadiah membiarkan seseorang bersendirian - Ada ketika dalam hidup kita apabila kita hanya inginkan supaya dibiarkan sendirian. Cuba bersikap lebih peka terhadap saat-saat begini dan berikan peluang bersendirian.

Ya..benar.. mengertilah saat-saat ini.. sayangilah masa-masa indah...emm..semalam dengar IKIM online.. dengar ulasan tentang sebuag buku... ya sebuah buku... akan ku dapatkan buku itu... insyaAllah untuk memahami apa yang telah diulas di dalam rancangan dengan lebih lanjut... memang menarik.Lepas tu dengar pula ceramah baru yang di dolad dari internet.. tajuk apa ya?? GANGGUAN EMOSI DALAM PERSPEKTIF ISLAM..memang menarik isi yang dibincangkan dalam ceramah ini... sebab aku ni dari golongan mana ya?bagi contoh penyebab stress yang diberikan?? ada gak la yang aku rasa ada pada aku... :)

No comments: