Friday, July 21, 2006

malam ini...

Assalammualaikum

malam ini apa yang nak ditulis,emm.. malam ni online lambat sket sebab ayah guna net nak wat apa tah..test router ke apa tah... apa je lah..
aku takde keje terus je layan naruto siri 191-193 je dulu.
pastu tak tau nak wat apa.. layan dengar lagu2 kahwin.. bukan apa.. bukan aku yang nak kahwin..
Apapun aku pun ada gak niat nak kahwin.. tapi lom sampai waktu ..eheh.
Priview dengar lagu tu je sebab nak burn dalam cd... nak pilih mana yang sesuai.. nak kasi kakak aku and bakal abg ipar lah kononnya...

ada 17 lagu...yg dah aku burn jadi audio cd.. iaitu:-

1 Selamat Pengantin Baru - Mestica
2 Gambus Jodoh - P.Ramlee
3 Cincin Emas - M.Ishak
4 Rumahku Syurgaku - Hijjaz
5 Pak Kelepak Pak Pong - M.Daud

6 Kalau Jodoh Tak Ke Mana - P.Ramlee & Saloma
7 Pengantin Baru - Rabbani
8 Kalau Ada Jodoh - Muhaini Suratman
9 Bunga Rampai - Zaleha Ismail

10 Pinang Sireh Pinang - Ismail & Anita
11 Joget Mak Andam - Ahmad Jais*aah..mcm suara haziq af4 pun ada hiks
12 Gila-Gila Pengantin - Les Sekinchan
13 Selamat Pengantin Baru - Hijjaz

14 Ucapan Pengantin - Ismail Haron
15 Selamat Pengantin Baru - Anita Sarawak
16 Kasih Kekasih - In Team
17 Joget Pak Mat Kahwin Lagi - Ismail & Anita

lagu2 ni aku dah tapis..dari 43 lagu.. rasanye yang ni.. yang ok sket..aku tak ambil lagu yang ada elemen pasal malam berinai lah,bersandingnya lah, direnjis2 dipilis lah.. yang mcm bnyk sangat elemen adat yang kalau boleh kita tak amalkan la.. Cuba masukkan unsur2 islamik dalam compilation lagu kahwin ni..
cinta tuhan dan manusia...konsepnya la..

kes lain,emm..menahan lapar pun ya.. nak gi kedai makan.. tunggu2 burn cd..keluar makan dekat jam 2 gi kedai mamak... naik motor lalu bawah flet sekali ada la 2 makhluk dok kat pangkin.. aku ak pandang la.. insyaAllah manusia..hehhe.. sebab aku tengok ngan sipi2 mata jek..sorang rasanya ppuan.. huh rambut gerbang.. baju kelawar... sampai kat kedai mamak.. dok pikir2.. emm... manusia ke tu ek? hahaha... naik bulu roma aku...jap..hahahaks..dok baca2 doa ish.. jauhilah syaitan kalo ada yang nak menggangu aku...huhuu.. Makan maggie goreng ngan ayam goeng ngan nes tarik RM 6.20 ,,,fuhh mahal tul la mamak ni... sesekali terdesak je bleh la makan kedai mamak.Time balik.. lalu lagi tengok dah takde (alahh makcik tunggu anak dia balik keja lah tu kot...) ekekek



2 comments:

Azhar Ahmad said...

USatd tak tido Lagi? Uhummmm ada majlis kenduri ker?

ustad said...

kakak saya la nak kahwin... pada 20 ogos umah nenek saya.. 21 ogos lak umah pngantin lelaki