Wednesday, July 05, 2006

menaip kembali

Assalammualaikum...

tak tahu lah apa yang aku nak tulis...tapi,apa yang aku nak cerita kat sini..apapun ada yang aku dah cerita pada seseorang... ya ...seseorang... yang aku senangi... walaupun... aku penah sakiti dia...hihii...insyaAllah tak buat lagi... tak wat lagi.... mm..sebenarnya banyak perkara yang bermain di fikiran.. tentang hal masa depan.... apa2 lah..banyak segi difikirkan... yang terdekat nak solve masalah dapatkan rumah sewa baru..rumah skang dah dinaikkan sewa rm300... kalau bulan2 bayar sewa dok sorang... bile nak kumpul duit?? nak la kumpul... nak kawen dan hidup ngan sesorang tu... hihhik.. betul nak tak tipu... tapikan kadang2 fikir, layak ke aku ni untuk jadi suami?nak berdepan ngan sesorang yang nak dijadikan mertua? camne nak mulakan? apa topik perbualan? <-- ni kalau la ada rezki jumpa parents sesorang tu... dengan hidup aku yang tak terurus sangat....aku kadang2 buntu.... banyak perkara bermain di minda aku... apa2 pun...aku sayang seseorang tu... tak tipu..betulll :)

*nak tambah sket... tadi masa balik dari bandar hantar dokumen dan ambil dokumen... ada satu volkswagen kaler hijau2 lawa gak la.. berkilat je.. masih terjaga la... aku follow je dekat dari belakang... suka la tengok bonggol 4 tayar dia tu... comel macam aku... hihhi

No comments: