Sunday, July 30, 2006

Hari Ini Hari Ahad..

Assalammualaikum...seorang tuan punya blog, apakah kisah anda hari ini? seperti kucing di atas..anda sunyi ek?? err... tah... no komen la tuan penulis, camne awak lalui hari-hari sepi awak tuan blog? emm..insyaAllah mula2 tu... haru biru gak la.. tapi lama2 insyaAllah ok.. apapun..usaha mencari redha Allah takleh terus berhenti.. mcm mana syaitan tak penah putus asa nak sesatkan saya kan, so saya pun takleh la nak putus asa.. walaupunn... emm.. takde pe lah.. Allah dan kasih sayangnye ada.. walau saya wat salah Allah tetap sayang saya, tapi saya takleh la nak naik lemak...mentang-mentang Allah tak terus azab macam waktu zaman nabi dulu... dan insyaAllah blog pun berwajah baru.. alhamdulillah..apa pun masih dalam eksperimen... insyaAllah

1.08pm try edit sket.. ok kot.. dah ni... :)

**pendapat seorang forumer... menjawap sedikit dari ayat aku sket "tetapi fitrah keperluan sebagai manusia tak dapat di sangkal" ** itulah jihad. lawan apa yg x sepatutnya... Allah tlh ttpkan siapa milik saudara. sampai masa dan waktunya yg tlh ditetapkan Allah akan aturkan pertemuan saudara itu. waktu itu terimalah anugerah Allah sepenuh hati. dan pada ketika itu juga saya yakin saudara akan menyayanginya kerana Allah. sbb dia pilihan Allah untuk saudara. jgn lupa istikharah walaupun pilihannya hanya satu mana tau kl itu cuma satu ujian...

ALLAH LEBIH MENGETAHUI APA YG TERBAIK UNTUK HAMBANYA..

No comments: