Saturday, July 22, 2006

Bisikan Hati

Angin... adakah kau, adakah kau berbisik? Aku benar-benar ingin kembali... aku inginkan kekuatan, aku inginkan kebahagiaan....aku inginkankan sebaik2 perhiasan itu...ya aku inginkan...
dan yang pasti malam ini aku lapar.. lagi.. seperti malam yang sudah... semalam?ya semalam..semalam yang berlalu..aku lapar kembali...


*occay kan? aku occay kan?? maaf atas segalanya...benar2 semoga aku dapat menghayati erti sebuah...... (i'm sick) but i'm occay...

Jam 7:06.pagi Alhamdulillah bertemu dengan Pencipta, aku.. manusia biasa.. seketika sebelum nya aku melihat.. ya melihat sesuatu yang membuat hati aku sedikit,gundah... runsing...
aku cuma perlu tabah di dalam menjalani ujian dan dugaan Allah...
kuatkah aku? insyaAllah, Allah ada untuk aku mengadu sekiranya aku tak berdaya.. engkau maha pengasih,penyayang, ya Allah... redhailah perjuanganku Ya Allah....

Jam 12:39 pm dah tengahari ni.. lapar juga lah rasanya... aku kan,emm..aaa.. jap nak copy paste jap..

7) Hadiah membiarkan seseorang bersendirian - Ada ketika dalam hidup kita apabila kita hanya inginkan supaya dibiarkan sendirian. Cuba bersikap lebih peka terhadap saat-saat begini dan berikan peluang bersendirian.
*buat masa ini.. hanya ini yang dapat ku berikan kepada... seseorang...ya,aku akan menanti.. ya menanti sebuah kepulangan....

2 comments:

Azhar Ahmad said...

Dan saya sentiasa berada dalam kesunyian. Mencari erti sepi di dalam pengharapan yang Satu!

ustad said...

:)