Tuesday, July 25, 2006

hari selasa..nak masuk rejab ni dah kan??

alhamdulillah..aku kembali, hari ini.. aku bekerja buat apa ya?hmm..buat dokumen itu, buat dokumen ini.. fotostat untuk budak2 rutin harian.. kalau ada kena kursus ke apa... adalah masa nya keluar.. tengahari gi ambil kasut yang dah siap,gi kedai motor tukar spoket motor, rantai,minyak hitam RM 50 huhu.balik makan, pastu gi bank cash in kan duit sekolah.
Sambung balik buat kerja..mmm macam biasa juga...ada masa2 kerja hati runsing, mcm2 fikir.. tapi takyah la nak layan sangat...sebab entah la.. teringat pula assigment iklan radio.. ingatkan nak tengok tadi, tak plak nak tengok..

gi kelas..ngan kasut baru..hiks kemas la buatan abang tu.. tapi design dia tak berapa mcm aku nak,sebab aku tak pantau kot ..dia wat tak sebiji ikut spesifikasi aku nak..eheh.apapun kasut tu kire "cara" la.. lawa la gak..
erk stokin tebal ikat ketat sangat, sakit lak kaki..takpe hari lain aku pakai longgar sket.sampai2 bandar terus naik atas MPH bookstore beli buku perintah2 am,undang2 kerajaan..akak kerani lama tu suruh belikan buku yang latest dah beli.. gi kelas,tak lama kelas..dalam 8.40 habis.. gi solat maghrib.pastu gi kedai gunting rambut. Lepas gunting makan ngan member kelas. makan pe ek?mmm.. makan nasi goreng isi ketam ngan air tembikai.. air tu sedap, nasi tu..erk... heheh apapun rezki, makan jelah.

lepas tu balik terus,bawa motor laju2.. sampai umah oline lah ni.. kejap..amik masa posting msg ni jap hmmm

No comments: