Thursday, July 27, 2006

kasih sayang mengikut bulan lahir

apa yang aku ambil ni dari sebuah forum...

dan diaplikasikan komen utk diri aku dan seseorang

Disember (aku)
- Pemurah terhadap perhubunganinsyaAllah
- Mudah jatuh cinta dalam masa yang sama.(tak lah,aku tak mcm ni sgt)
- Tergesa-gesa dalam perhubungan(nak kata tergesa tak gak,tapi suffer la)
- Suka didampingi oleh pasangan. sukee
- Benci bila dikongkong.(kongkong benda baik tak benci kot)
- Berbakat untuk kahwin lebih dari satu.(Utk Lelaki)
(insyaAllah tak pada aku)

- Suka mempengaruhi pasangan.(ni camne ni?tak kot pada aku)
..............................................................................................
Oktober (seorang yang ku kenali)
- Amat suka berkomunikasi dengan pasangan. ya
- Suka disayangi dan menyayangi pasangan.ya
- Sopan terhadap pasangan.ya
- Jujur dan jarang berpura-pura dengan pasangan.ya
- Mudah terluka hati sekiranya pasangan ada melakukan kesalahan terhadapnya. yaaaaa
- Emosi yang mudah terusik.yaa
- Pengasih, Penyayang terhadap pasangan.yaa
- Cemburu dan terlalu cemburu.ya sket je..kot sebab pernah dia akui
tapi tak terlalu

- Romantik(mungkin selepas berkahwin)
- Memahami pasangan. ya...

hmmm..... Allah jua yang mengetahui....

No comments: